Ostatnio na naszym forum
  • Za co je lubicie
    Autor: Bubeusz, napisano 19 listopada 2023 Przejdź
  • Wybór zamku w H1
    Autor: Kasdeya75, napisano 25 października 2023 Przejdź
  • Fheroes 2 - nowy engine do starej gry
    Autor: Hellburn, napisano 11 października 2023 Przejdź
Ostatnio dodane mapy
  • Face to Face
    Autor: Huntka, dodano Zobacz
  • Haunted Forest
    Autor: Huntka, dodano Zobacz
  • Misty Islands
    Autor: Huntka, dodano Zobacz

Miasto Barbarzyńcy

Zamek:

NazwaOpisWymaganiaKoszt budowy
Zamek ułatwia obronę miasta (dodaje mury i wieżyczkę strzelniczą) oraz zwiększa dzienny dochód z 250 do 1000 sztuk złota.
  • brak
5000
20 20

Siedliska:

NazwaOpisWymaganiaKoszt budowy
W chacie można rekrutować gobliny.
  • brak
300
W chacie z patyków można rekrutować orków.
  • Chata
800
5
W jamie można rekrutować wilki.
  • Chata
1000
W lepiance można rekrutować ogry.
  • Chata
2000
10 10
Na moście można rekrutować trolle.
  • Lepianka
4000
20
W piramidzie można rekrutować cyklopy.
  • Most
6000
20
20

Infrastruktura:

NazwaOpisWymaganiaKoszt budowy
Gildia złodziei dostarcza dane na temat wrogich graczy, a także ich miast. Dodatkowe gildie rozszerzają zakres informacji.
  • brak
750
5
Karczma zwiększa morale oddziałów broniących zamku.
  • brak
500
5
W stoczni można budować statki. Koszt budowy statku wynosi 1000 sztuk złota oraz 10 sągów drewna.
  • dostęp do wody
2000
20
Studnia zwiększa przyrost populacji wszystkich stworzeń w zamku o 2 jednostki tygodniowo.
  • brak
500

Gildia magów:

NazwaOpisWymaganiaKoszt budowy
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę magii. Dostępne są tu 3 czary poziomu pierwszego.
  • brak
2000
5 5
Dodaje 2 zaklęcia poziomu drugiego.
  • Gildia magów, poziom 1
1000
5 5
4
Dodaje 2 zaklęcia poziomu trzeciego.
  • Gildia magów, poziom 2
1000
5 5
6
Dodaje 2 zaklęcia poziomu czwartego.
  • Gildia magów, poziom 3
1000
5 5
10