Ostatnio na naszym forum
  • H1 czy H2, czyli co jest naszym zdaniem lepsze?
    Autor: Dziobobrody, napisano 10 października 2016 Przejdź
  • Muzyka z H1
    Autor: Taro, napisano 26 września 2016 Przejdź
  • Mapy do Heroes 2 ze starej Krypty Map
    Autor: Baronus, napisano 25 sierpnia 2016 Przejdź
Ostatnio dodane mapy
  • DIRT
    Autor: (nieznany), dodano Zobacz
  • Four Kingdoms
    Autor: Jakub Mrówczyński (Ebebach), dodano Zobacz
  • Don Quixote
    Autor: Ururam Tururam, dodano Zobacz

Miasto Rycerza

Zamek:

NazwaOpisWymaganiaKoszt budowy
Zamek ułatwia obronę miasta (dodaje mury i wieżyczkę strzelniczą) oraz zwiększa dzienny dochód z 250 do 1000 sztuk złota.
  • brak
5000
20 20

Siedliska:

NazwaOpisWymaganiaKoszt budowy
W chacie krytej słomą można rekrutować chłopów.
  • brak
200
Na torze strzeleckim można rekrutować łuczników.
  • Chata kryta słomą
1000
W kuźni można rekrutować pikinierów.
  • Studnia
  • Chata kryta słomą
1000
5
W zbrojowni można rekrutować zbrojnych.
  • Karczma
  • Chata kryta słomą
1000
10 10
Na placu turniejowym można rekrutować konnych.
  • Kowal
  • Zbrojownia
3000
20
W katedrze można rekrutować paladynów.
  • Kowal
  • Zbrojownia
5000
20
20

Infrastruktura:

NazwaOpisWymaganiaKoszt budowy
Gildia złodziei dostarcza dane na temat wrogich graczy, a także ich miast. Dodatkowe gildie rozszerzają zakres informacji.
  • brak
750
5
Karczma zwiększa morale oddziałów broniących zamku.
  • brak
500
5
W stoczni można budować statki. Koszt budowy statku wynosi 1000 sztuk złota oraz 10 sągów drewna.
  • dostęp do wody
2000
20
Studnia zwiększa przyrost populacji wszystkich stworzeń w zamku o 2 jednostki tygodniowo.
  • brak
500

Gildia magów:

NazwaOpisWymaganiaKoszt budowy
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę magii. Dostępne są tu 3 czary poziomu pierwszego.
  • brak
2000
55
Dodaje 2 zaklęcia poziomu drugiego.
  • Gildia magów, poziom 1
1000
5 5
4
Dodaje 2 zaklęcia poziomu trzeciego.
  • Gildia magów, poziom 2
1000
5 5
6
Dodaje 2 zaklęcia poziomu czwartego.
  • Gildia magów, poziom 3
1000
5 5
10