Zamek:
| Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
|---|---|---|---|
| Zamek ułatwia obronę miasta (dodaje mury i wieżyczkę strzelniczą) oraz zwiększa dzienny dochód z 250 do 1000 sztuk złota. |
| 5000![]() 20 20![]() |
Siedliska:
| Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
|---|---|---|---|
![]() | W grocie można rekrutować centaury. |
| 500![]() |
| W krypcie można rekrutować gargulce. |
| 1000![]() 10 ![]() |
|
| W gnieździe można rekrutować gryfy. |
| 2000![]() |
|
| W labiryncie można rekrutować minotaury. |
| 3000![]() 10 ![]() |
|
| Na bagnie można rekrutować hydry. |
| 4000![]() 10 ![]() |
|
| W czarnej wieży można rekrutować smoki. |
| 15000![]() 30 ![]() 20 ![]() |
Infrastruktura:
| Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
|---|---|---|---|
| Gildia złodziei dostarcza dane na temat wrogich graczy, a także ich miast. Dodatkowe gildie rozszerzają zakres informacji. |
| 750![]() 5 ![]() |
|
| Karczma zwiększa morale oddziałów broniących zamku. |
| 500![]() 5 ![]() |
|
| W stoczni można budować statki. Koszt budowy statku wynosi 1000 sztuk złota oraz 10 sągów drewna. |
| 2000![]() 20 ![]() |
|
| Studnia zwiększa przyrost populacji wszystkich stworzeń w zamku o 2 jednostki tygodniowo. |
| 500![]() |
Gildia magów:
| Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
|---|---|---|---|
| Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę magii. Dostępne są tu 3 czary poziomu pierwszego. |
| 2000![]() 5 5![]() |
|
| Dodaje 2 zaklęcia poziomu drugiego. |
| 1000![]() 5 5![]() 4 ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
| Dodaje 2 zaklęcia poziomu trzeciego. |
| 1000![]() 5 5![]() 6 ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
| Dodaje 2 zaklęcia poziomu czwartego. |
| 1000![]() 5 5![]() 10 ![]() ![]() ![]() ![]() |






20




