Zamek:
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Zamek ułatwia obronę miasta (dodaje mury i wieżyczkę strzelniczą) oraz zwiększa dzienny dochód z 250 do 1000 sztuk złota. |
| 5000![]() 20 ![]() ![]() |
Siedliska:
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
W chacie krytej słomą można rekrutować chłopów. |
| 200![]() |
|
Na torze strzeleckim można rekrutować łuczników. |
| 1000![]() |
|
W kuźni można rekrutować pikinierów. |
| 1000![]() 5 ![]() |
|
W zbrojowni można rekrutować zbrojnych. |
| 1000![]() 10 ![]() ![]() |
|
Na placu turniejowym można rekrutować konnych. |
| 3000![]() 20 ![]() |
|
W katedrze można rekrutować paladynów. |
| 5000![]() 20 ![]() 20 ![]() |
Infrastruktura:
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Gildia złodziei dostarcza dane na temat wrogich graczy, a także ich miast. Dodatkowe gildie rozszerzają zakres informacji. |
| 750![]() 5 ![]() |
|
Karczma zwiększa morale oddziałów broniących zamku. |
| 500![]() 5 ![]() |
|
W stoczni można budować statki. Koszt budowy statku wynosi 1000 sztuk złota oraz 10 sągów drewna. |
| 2000![]() 20 ![]() |
|
Studnia zwiększa przyrost populacji wszystkich stworzeń w zamku o 2 jednostki tygodniowo. |
| 500![]() |
Gildia magów:
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę magii. Dostępne są tu 3 czary poziomu pierwszego. |
| 2000![]() 5 ![]() ![]() |
|
Dodaje 2 zaklęcia poziomu drugiego. |
| 1000![]() 5 ![]() ![]() 4 ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dodaje 2 zaklęcia poziomu trzeciego. |
| 1000![]() 5 ![]() ![]() 6 ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dodaje 2 zaklęcia poziomu czwartego. |
| 1000![]() 5 ![]() ![]() 10 ![]() ![]() ![]() ![]() |