Zamek:
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Zamek ułatwia obronę miasta (dodaje mury i wieżyczkę strzelniczą) oraz zwiększa dzienny dochód z 250 do 1000 sztuk złota. |
| 5000 20 20 |
Siedliska:
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
W chacie krytej słomą można rekrutować chłopów. |
| 200 | |
Na torze strzeleckim można rekrutować łuczników. |
| 1000 | |
W kuźni można rekrutować pikinierów. |
| 1000 5 |
|
W zbrojowni można rekrutować zbrojnych. |
| 1000 10 10 |
|
Na placu turniejowym można rekrutować konnych. |
| 3000 20 |
|
W katedrze można rekrutować paladynów. |
| 5000 20 20 |
Infrastruktura:
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Gildia złodziei dostarcza dane na temat wrogich graczy, a także ich miast. Dodatkowe gildie rozszerzają zakres informacji. |
| 750 5 |
|
Karczma zwiększa morale oddziałów broniących zamku. |
| 500 5 |
|
W stoczni można budować statki. Koszt budowy statku wynosi 1000 sztuk złota oraz 10 sągów drewna. |
| 2000 20 |
|
Studnia zwiększa przyrost populacji wszystkich stworzeń w zamku o 2 jednostki tygodniowo. |
| 500 |
Gildia magów:
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę magii. Dostępne są tu 3 czary poziomu pierwszego. |
| 2000 55 |
|
Dodaje 2 zaklęcia poziomu drugiego. |
| 1000 5 5 4 |
|
Dodaje 2 zaklęcia poziomu trzeciego. |
| 1000 5 5 6 |
|
Dodaje 2 zaklęcia poziomu czwartego. |
| 1000 5 5 10 |