Zamek:
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Zamek ułatwia obronę miasta (dodaje mury i wieżyczkę strzelniczą) oraz zwiększa dzienny dochód z 250 do 1000 sztuk złota. |
| 5000 20 20 |
Siedliska:
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
W domku na drzewie można rekrutować rusałki. |
| 500 5 |
|
W domku można rekrutować krasnoludy. |
| 1000 5 |
|
Na torze strzeleckim można rekrutować elfy. |
| 1500 | |
W kamiennym kręgu można rekrutować druidów. |
| 2500 10 10 |
|
Na ogrodzonej łące można rekrutować jednorożce. |
| 3000 10 10 |
|
W czerwonej wieży można rekrutować feniksy. |
| 10000 30 20 |
Infrastruktura:
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Gildia złodziei dostarcza dane na temat wrogich graczy, a także ich miast. Dodatkowe gildie rozszerzają zakres informacji. |
| 750 5 |
|
Karczma zwiększa morale oddziałów broniących zamku. |
| 500 5 |
|
W stoczni można budować statki. Koszt budowy statku wynosi 1000 sztuk złota oraz 10 sągów drewna. |
| 2000 20 |
|
Studnia zwiększa przyrost populacji wszystkich stworzeń w zamku o 2 jednostki tygodniowo. |
| 500 |
Gildia magów:
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę magii. Dostępne są tu 3 czary poziomu pierwszego. |
| 2000 5 5 |
|
Dodaje 2 zaklęcia poziomu drugiego. |
| 1000 5 5 4 |
|
Dodaje 2 zaklęcia poziomu trzeciego. |
| 1000 5 5 6 |
|
Dodaje 2 zaklęcia poziomu czwartego. |
| 1000 5 5 10 |